fredag den 26. februar 2010

En dag tilbage

De sidste indkaldelser til skrivelørdag er i udbakken. Karakterer er givet. 1t lægger sidste hånd på deres billeder og videoer, så nu er vi ved at være klar. Nogle af 1t's produkter kan ses i diasshow her på siden.

Jacob Lönneker har været udenfor mobiltelefonens rækkevidde, så vi ved ikke hvor vi skal mødes i morgen tidlig, men jeg ved jeg skal hjemmefra med nattoget kl 2.45, for der går ikke tidlige morgentog om lørdagen :-(

Sammen med nogle science lærere fra Danmark og Ægypten skal jeg på kursus i science formidling, bl.a. med nye medier som dette, og Jacob L skal på et andet kursus for engelsklærere. Ellers går det ud på at få gode ideer til hvordan vores samarbejde med ACIC kan give udbytte for 1t og resten af Rosborg.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hej Jacob

    Jeg glæder mig til at følge udvekslingen fra Danmark. Er spændt på kurserne! Jeg har lagt din blog på vores hjemmeside her:
    http://www.globalegymnasier.dk/?p=700

    Vi ses
    Anne Mette

    SvarSlet